Zamówienia Publiczne
Wdrożenie platformy zamówień publicznych
Informujemy wszystkich zainteresowanych Wykonawców, że od dnia 1 stycznia 2021 r. postępowania o udzielenie zamówień publicznych wszczynane przez Zarząd Dróg Powiatowych w Grajewie o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 PLN prowadzone są z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Dostęp do platformy dla Wykonawców znajduje się pod adresem:
https://pzp.starostwograjewo.pl/
Platforma zakupowa, jest dedykowanym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą.
Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
- podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
Zachęcamy wszystkich wykonawców zainteresowanych udziałem w postępowaniach do bezpłatnej rejestracji na platformie zakupowej. Rejestracja umożliwi Państwu otrzymywanie informacji o prowadzonych przez nas postępowaniach. Można jej dokonać za pośrednictwem poniższego linku:
https://pzp.starostwograjewo.pl/#/authentication/register
Regulamin oraz instrukcja obsługi Platformy Zamówień Publicznych dostępne są pod linkiem: